sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Mitä sinne kaappiin jäi?


Nyt on vaatekaappi järjestelty uuteen uskoon. Kylläpä tuli ihan sellainen puhdistautunut olo! Vaatekaapin detox-kuuri. 


Eipä sinne ihan hirveesti tavaraa jäänyt, mutta sehän olikin tarkoitus. Kuvaan ei päässeet toki ihan kaikki vaatekappaleet, koska olihan mulla vaatteet päällä ja pyykissä saattoi olla jokunen yksilö. 
Nyt kaapistani näkee lähes ensisilmäyksellä kaikki vaatteet. Tämän pitäisi siis helpottaa rutkasti asuvalintoja. Samoin uusien vaatteiden ostaminen helpottuu, kun tiedän mitä kaapissa on ja mitä se kaipaa. 
Vaatekaappini väriskaala on hyvin neutraali, mutta olen iloinen, että olen saanut karsittua suurimman osan mustista vaatteista pois. Vielä muutamia kuukausia sitten kaapissani ei muuta ollutkaan kuin mustaa! Todella ahdistavaa ja tylsää, mutta siinä huomaa sen, kun ei tiedä mitä haluaa, niin turvautuu siihen turvalliseen mustaan väriin. 
Mitään värien ilotulitusta ei kaapissani varmaan koskaan tulla näkemään, koska olen luonnollisten värien ystävä, mutta jotain väripilkkuja toivoisin. 


Housuja jäi viidet kappaleet, yhdet housut puuttuu kuvasta kun ne katosivat mystisesti! (vain mulle voi käydä näin :D ) 
Vaaleansiniset boyfrienditkin siellä näyttäisi vielä olevan, ja mulla on tarkoitus kokeilla joku päivä, miten mä voisin ne itselleni asustaa. Tulin aiemmin vähän sellaiseen tulokseen, että ne eivät ole paras valinta mun kohdalla. Sen lisäksi kokokin on hieman liian suuri, joten nähtäväksi jää pääsevätkö housut kiertoon, vai keksitäänkö niille käyttöä!


Nyt pääsenkin kartoittamaan niitä vaatekaapin puutteita ja tekemään ostoslistaa. Se onkin sitten pidempi ja haasteellisempi juttu. Harkintaa tarvitaan ja paljon, sekä paljon informaatiota. Täytyy ottaa selvää, mihin kannattaa panostaa, missä voi pihistellä.
Lisäksi päätin laajentaa projektini korujen, meikkien ja muiden asusteiden siivoamiseen, joten tästä se vasta alkaa!


- Misu




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Iloitsen jokaisesta kommentista :P